Desenvolupament personal i professional

Si es continuen fent les coses com sempre s'han fet, s'obtindran els mateixos resultats. Albert Einstein


Assessorament. Seguiment. Acompanyament.

Sessions personalitzades; formació i aprenentatge en base a l'alineació dels valors i dels objectius de l'empresa i els personals.

Sessions grupals; equips de treball, objectius, metodologia interactiva i tallers actius amb dinàmiques grupals.

Si creus que la formació és cara, prova-ho amb la ignorància. Derek Bok.

Pla formatiu i Consultoria Personalitzada.

* Per involucrar i educar a les persones via les dinàmiques de gamificació.

* Per ensenyar a les persones a canviar. I aquestes, a canviar el seu entorn.

L'aprenentatge és fill de la repetició Robin Sharma (sempre que aquest aprenentatge sigui el correcte; l'ecològic)

La teva repetició és la teva reputació!

Mentoring i Formació d'Empresa (FUNDAE)

Professionalitzat i Perso-nalitzat, per a un millor rendiment, pel compromís amb els valors i pel tarannà diari.

Gestió Global d'Empresa, on s'inclou: RSE, CRM, Gestió d'Estocs, Optimització de la Cadena Logística, Màrqueting intern, Costos, Plans d'expansió, Creació de Valors, la Missió i la Visió d'aquesta en base a la participació.

Jo no sols tinc somnis, tinc metes. Harvey Specter.

Càpsules Formatives (presencials/virtuals)

* Motivació, Comunicació Positiva, Habilitats Inter-personals, Intel.ligència Emocional, Comunicació Verbal i no Verbal, PNL.

* Fidelització de clients, Neurovendes, Atenció al Client, Tècniques de Vendes, Coaching vendes i Habilitats Comercials.

* Direcció d'Equips d'Alta Integritat, Lideratge Inspi-racional i Motivacional, Neurolideratge, PNL.

Sols hi ha una cosa pitjor que formar al col.laborador i que marxi; és no formar-lo i que es quedi. Henry Ford.

Pots descarregar-te dossiers.

LIDERATGE D'EQUIPS: Desenvolupa habilitats de lideratge i treball en equip que t'afegeixin valor humà a tu i a l'organització, i que contribueixin efectivament a assolir els objectius de l'empresa com a professional i els de les persones com a tal.

Sigues capaç de prendre la iniciativa, de gestionar, convocar, promoure, incentivar, motivar i avaluar un grup/equip perquè aquest treballi amb voluntat i convicció i es connecti amb entusiasme

LIDERATGE CONSCIENT, INSPIRADOR I D'ALTA INTEGRITAT: Promou el lideratge que et permet estar connectat positivament amb cadascú de nosaltres mateixos, i de forma integral. 

D'aquesta manera exerceix la teva capacitat d'incidir d'una manera efectiva i alhora humana i responsable cap als altres, cap a tu mateix i cap el nostre entorn (clients interns i externs)

La famosa interdependència!

LES 5 HABILITATS COMUNICATIVES MÉS INFLUENTS: Desenvolupa habilitats interpersonals, desenvolupa aquesta comunicació efectiva i enforteix les relacions a la feina i a la vida privada.

Et permet adaptar-te a situacions noves i diferents, a llegir el comportament d'altres persones, a comprometre's i comprometre per arribar a acords savis, a conduir converses difícils amb facilitat i evitar i/o resoldre conflictes.

CUSTOMER EXPERIENCE: Adquirir els coneixements, les eines i les habilitats necessàries per saber gestionar l'Experiència del Client a qualsevol organització.

Saber analitzar (present i futur) objectivament la relació professional client/proveïdor. 

Aplicar els principis i operatives Customer Experience per portar el client al centre de la companyia.

CONDUCCIÓ DE REUNIONS EFICIENTS:  Portar reunions eficients ja sigui en gestió de temps com en contingut no és fàcil, i a tots ens ha passat acudir a reunions poc productives. És per això que s'ha d'aprendre a preparar i conduir reunions amb una comunicació específica, juntament amb tècniques i estratègies que permeten optimitzar i dinamitzar les reunions, així com analitzar-ne l'eficàcia tan aviat com les hàgim fet.

COM NEGOCIAR AMB LA BANCA: La relació amb les entitats financeres és una àrea d'especial rellevància dins la gestió de tresoreria de les empreses. Té una importància trascendental!

 Conèixer la veritable dimensió de la relació amb els bancs, definir els paràmetres de negociació, la manera d'avaluar la relació i conèixer com ens veu el banc, entre d'altres, són àrees rellevants de la negociació bancària.

ELS 10 ERRORS MÉS PLAUSIBLES EN LA GESTIÓ D'UN PETIT NEGOCI: Cada vegada són més les persones que són conscients de les possibles limitacions (debilitats i amenaces) i no sols d'aquestes persones que decideixen emprendre.

No obstant, per ser exitosos, és imprescindible conèixer els errors més habituals.

La investigació, la planificació i la flexibilitat són essencials per minimitzar els riscos

COACHING EMPRESARIAL: Cert és que les empreses volen evolucionar, créixer i assolir els seus objectius. Al llarg del camí cap aquest creixement, és fàcil perdre's i oblidar els motius que ens van portar fins a aquest punt. La feina del coach és acompanyar i "guiar" cap a les decisions correctes i fer que se centrin en allò que estima oportú l'empresa (objectius)

El Coaching Empresarial pot decidir-se fer per un professional extern o per algú intern a l'empresa.

GESTIÓ GLOBAL DE LA PIME: És tenir i obtenir eines per assentar les bases d'una gerència amb futur. Optimitzar la missió (què) i la visió (on) de negoci, juntament amb els valors (com)… I aquesta sigui global.

Els canvis permanents (entorn VUCA) fan necessari conèixer la gestió de l'empresa, inclosa la implantació de mecanismes de control intern (KPI's)

Amb aquestes eines i coneixements, els responsables poden obtenir una informació de la situació molt més acurada per prendre decisions.

FIDELITZACIÓ DE CLIENTS: La fidelització (o "retenció" voluntària) és un sistema de màrqueting directe, amb el qual es busca mantenir una relació a llarg termini amb els clients, i acabar sent l'empresa de referència.

Com a estratègia, es cerca mantenir i millorar als clients que ens aporten una major rendibilitat i/o un major volum. També interessen els que ens recomanen o que tenen algun tipus de relació amb d'altres clients de major interès.

I, com a filosofia, no deixar-nos la coherència i la congruència (valors)

COMUNICACIÓ NO VIOLENTA (CNV): Són habilitats essencials per relacionar-nos amb plena satisfacció. Desenvolupant-les, ens entrenen per evitar, suavitzar, reorientar o dissoldre conflictes i liderar les interaccions amb altres éssers humans. Proporciona amplis beneficis en diferents àrees de la nostra existència.

La CNV és un procés de comunicació, creat per Marshall Rosenberg, l'objectiu del qual és prevenir la violència i la ruptura del diàleg. És una eina per comunicar-nos d'una manera més efectiva.

Estem treballant-hi per oferir més dossiers.

© 2017 EDASFormació: educació, assessorament i formació de disciplines d'empresa / 639.967.736-973.80.34.85 / edasformacio@gmail.com
Optimitzat per Webnode Cookies
Fes la teva web gratuïtament!